valsewimpers.com

DSC_xx6307

De nepwimpers van valsewimpers.com zijn zo mooi en super cheap! Ze hebben me dit natural eyelook pakketje gestuurd, en ik vind ze geweldig.

De kwaliteit heb ik ook getest, en ze blijven lang en goed zitten. In het doosje zit standaard wimperlijm. Die vond ik persoonlijk niet zo goed, je krijgt niet makkelijk de dop eraf gedraaid, de lijm is best wel dun. Dus ik zou je aanraden gebruik je nepwimperlijm van je vorige nepwimpers of koop andere nepwimperlijm.

DSC_6305
je hebt verschillende soorten wimpers.
feestwimpers in alle kleuren, glamour wimpers met diamantjes, natural eyelook wimpers en natuurlijk
ook wimpers van bekende nepwimpermerken.

DSC_6308

Ik kreeg ook nog andere wimperlijm toegestuurd en die was wel top. Deze is sterk en kleurloos. Heel fijn om mee te werken!

DSC_6299

ze hebben mij deze wimpers toegestuurd: [no. 651 – natural look – 5,95 euro]

Follow my blog with Bloglovin

2 Reacties op “valsewimpers.com

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

