action sponsjes

DSC_7474

Ik was laatst met m’n moeder in de action en ik dacht laat ik maar een paar beauty spulletjes reviewen om te kijken of goedkoop ook goed kan zijn.

Ik heb deze make up sponsjes gekocht voor geloof ik 0,60 cent. Je had gekleurde kleine zoals deze, daar krijg je 3 kleine gekleurde make up sponjes in roze, oranje en rood. En je had ook een grotere witte versie die was ook 0,20 cent duurder, maar ik weet het niet zeker.

Image

Ik heb ze natuurlijk getest, en ik vind ze voor hun prijs behoorlijk goed. Ik heb verder deze soort make up sponsjes nooit zo voor make up gebruikt meestal voor nail art zoals galaxy nails. Maar ik moet zeggen het is best wel fijn, ik vind het prettiger dan een foundation brush to be honest. Mijn allereerste indruk was wel van “wow hij zuigt al m’n foundation op” maar later kwam ik er achter dat het daardoor zich mooier en egaler verspreid. Het voorkomt dus vlekken.

Image

Ik vind dit echt zeker een aanrader! top top top

Follow my blog with Bloglovin

4 Reacties op “action sponsjes

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

