bagpack

DSC_7oo526

hot hot hot! Rugzakjes zijn weer helemaal in! Het maakt een coole hipster outfit perfekt!

Ik zocht ze overal en ik heb ze eindelijk gevonden. Die van mij heb ik gekocht bij new look voor maar 24,99 euro!Super cheap dus. Ze hadden ze ook in het bruin, maar ik heb hem in het zwart gekocht.

DSC_7530

Hij heeft super handige zakjes, 2 buiten en 3 binnen. Hij heeft verder geen rits maar wel een aantrek koortje en een flap met klip zodat hij goed dicht zit. Toen ik hem zag was ik gelijk verkocht. what a beauty

DSC_7532

Toen ik hem voor het eerst zag dacht ik hij is wel klein passen m’n boeken er wel in? Maar ze passen super goed. Er past mega veel in.

DSC_7516

Je kan hem natuurlijk dragen zoals je zelf wilt. Ik hou ervan om het te dragen maar met een koortje zodat hij een beetje hangt.

I love it

Follow my blog with Bloglovin

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

