catrice blush

DSC_75sss91

Ik ben nooit zo van de blushes maar ik heb het toch geprobeerd. Ik heb deze Catrice defining blush geprobeerd en hij was opzich wel oke.

Een blush kan vaak je gezicht wat gezonder laten lijken. Bij sommige mensen een must en bij sommige mensen een afknapper.

DSC_7600

Deze Catrice defining blush is nummer 30- Love & Peach. Deze is een beetje peachkleurig. Eerlijk gezegt vind ik hem niet  heel erg geweldig. Voor brunettes kan je beter een zalm/peachy kleur nemen en voor blondines meer een roze kleur.

Deze blush vond ik persoonlijk ook nog iets aan de roze kant, daarom vind ik hem ook niet zo heel mooi. Ook de verpakking vind ik teleurstellend, het is opzich een schattig doosje alleen hij gaat super snel kapot en het allerergste is hij heeft verder geen sluitingsklik dus het boven klepje kan gewoon open en dicht klappen zonder sluiting. Dus als je het verkeerd in je beautycase legt zou hij open kunnen gaan en heb je overal roze poedervlekken niet cool. Deze blush kan je meestal gewoon vinden in winkels zoals Kruidvat. Hij is ongeveer 4 euro.

DSC_7599

Ik heb ook deze blush brush bij de H&M gekocht. Ik moet zeggen deze is wel heel zacht en fijn en helemaal niet duur. Bij winkels zoals Sephora zijn brushes meestal boven de 25 euro. Maar deze brush was iets van 4/5 euro .

DSC_7592

De brush is van boven schuin afgesneden, zodat je blush mooier op je wangen komt. Je kan beter je blush met een blush brush aanbrengen dan met een powder of bronzer brush. Maar het is natuurlijk wat je zelf prettiger vind.

Schermafbeelding 2013-02-02 om 12.52.44

De vorm van je gezicht is vooral erg belangrijk voor het aanbrengen van een blush. Heb je bijvoorbeeld een langer gezicht dan is het handiger om vooral de blush op je jukbeenderen te nadrukken.

Catrice defining blush nr.30 – flop

H&M brush- top
Follow my blog with Bloglovin

4 Reacties op “catrice blush

  1. Bedankt voor je reactie op mijn blog!
    Handig artikel, ik ben zelf ook niet zo van de blush. Ik zie soms meisjes lopen met wel heel erg veel roze blush op en dat vind ik echt niet mooi!

    Like

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

