sephora beautybox

DSC_7579

Ik wou dit al zo lang maar ik vond het altijd te duur, en nu eindelijk van 50 euro voor 25 euro! De eyeshadow/lipgloss box van Sephora.

DSC_7574

De box bestaat uit heel veel lagen aan bijde kanten.Het is een vierkant doosje met 4 lagen aan bijde kanten. Super handy!

DSC_7575

Dit is de rechterkant van de Sephora box. Verschillende eyeshadow palletes! ik vind ze super mooi! en ze zijn ook nog eens super fijn om mee te werken, je hoeft ze niet echt op te bouwen want ze bevatten veel pigment die duidelijk te zien is. Ik vind persoonlijk de aardekleuren het mooist.

DSC_7580

En dit is de andere kant met alle lipglossjes, i’m totally in lovee. Echt alle kleuren zijn er zo ongeveer in deze Sephora box. En de achterste 3 zijn blushes. Super handig dus!

DSC_7577

Ook bevat de Sephora box 3 highlighters. Persoonlijk vind ik  deze niet zo goed gepigmenteerd.

DSC_7572 DSC_7568

De Sephora box is klein, vierkant en gewoon perfect!

2 Reacties op “sephora beautybox

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

