ipodhoes.nl

Image

Ik zocht deze iphone case overal, en ik vond hem eindelijk op www.ipodhoes.nl.

DSC_7820

Deze case bestaat uit twee delen; een bovenkant en een onderkant. Ze sluiten heel mooi aan en zitten ook stevig om je Iphone 4.

DSC_7824

Ook de voorkant heeft een super cute detail. Deze hoes kost 34,95 euro en is te koop bij ipodhoes.nl

DSC_7832

Op iPodhoes.nl vind je ook enorm veel leuke iPhone 5 hoesjes.

Go take a look in their amazing webshop!

Follow my blog with Bloglovin

14 Reacties op “ipodhoes.nl

  1. hee isabelle,
    Ik ben een enorm grote fan van jouw blog! Alleen ik had een vraagje want bin ‘about’ staat dat je bijna 15 bent maar ben je echt nog maar 14?? Want je leek me al 18 ofzoo

    xxxx

    Like

  2. Deze is echt heel gaaf… heb zelf al een slider hoesje voor mijn iphone5 en helaas kom je ze maar heel weinig tegen.

    Like

  3. Super leuk! Een vriendin van mij heeft dezelfde voor 5 euro op Ebay kunnen kopen, haha. 35 euro is best duur voor een hoesje :$ wel heel leuk

    Like

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

