studs van glotty.com

DSC_7862

De studs en spikes van glotty.com zijn super duper hip! En ook nog goedkoop.

Ik heb dus heeel veel studs en spikes binnen gekregen van glotty.com en ben daar super blij mee!

DSC_7867DSC_7870DSC_7872DSC_7902DSC_7888DSC_7895DSC_7897

De studs zijn heel makkelijk en fijn om mee te werken, let alleen wel op dat je ze goed naar binnen draait! Ik had namelijk bij mijn shortje het niet goed gedaan en heb nu overal gaten in m’n panty, watch out!! glotty.com heeft vierkante en ronde studs in verschillende prijsklasses en maten.

DSC_7906DSC_7874DSC_7875DSC_7877DSC_7904DSC_7898DSC_7885

De spikes vind ik super cool! Hier moet ik nog uitvinden hoe ik ze precies moet bevestigen op m’n kleding etc. maar in iedergeval ik vind ze mega vet!

De kwaliteit is perfect van glotty.com!

Voor prachtige studs en spikes kan je naar glotty.com gaan, ook voor mooie soorten kralen!

7 Reacties op “studs van glotty.com

  1. Pingback: DIY SPIKED BRACLET |·

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

