diy flowercrown

DSC_7979
Als je een hipsty-boho style hebt maakt deze flowercrown je look helemaal compleet! En het is ook nog super easy om zelf te maken.

Ik heb voor deze bloemenkrans het volgende gebruikt:

– 2 (neppe) margriet bloemstengels – Ikea, (3,99)

–  naald en draad

– elastiek

Stappenplan:

tumblr_mg4fzn4Nop1qbiu5fo1_500_large

Ik moet eerlijk zeggen het ziet er heel makkelijk uit, maar het is wel een knutsel werkje! Vooral als je wilt dat de bloemen echt stevig zitten kan je het beste met naald en draad nog even de bloempjes vast naaien. Ik was 1,5 uur met die van mij bezig!

DSC_7989

In plaats van de plastic bloemsteel aan de achterkant van de flower crown, heb ik elastiek gebruikt. Dat vind ik persoonlijk veel lekkerder zitten.

 

DSC_7986

Het gaat er vooral om wat jij het prettigste vind, waar je van houd. So be creative!

 

4 Reacties op “diy flowercrown

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

