skins from mytrendyphone.nl

DSC_7953

so adorable zijn de skins van mytrendyphone.nl en ook totaal niet duur!

DSC_7955

Een skin is eigenlijk gewoon een soort sticker die je op je iphone plakt. Of het beschermt weet ik niet maar het is wel mega cute! Ze hebben mij deze panterprint skin toegestuurd and i adore it!

DSC_7957Deze skin kost maar 11,60 super cheap dus! En hij blijft heel lang super mooi zitten. Ik heb m’n iphone laten vallen heel slim haha.

DSC_7960

ik zou zeggen go check them out: www.mytrendyphone.nl

2 Reacties op “skins from mytrendyphone.nl

  1. Oh zo leuk! Je liet een reactie achter op mijn blog en je blog is echt super leuk; ik ga je zo even volgen via bloglovin’! Liefs Romy van beautyblogromy.blogspot.nl

    Like

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

