kleurlenzen van eyebeauty.nl

DSC_7996

Ik wou altijd al weten hoe blauwe ogen mij zouden staan. Vroeger als baby had ik blauwe ogen maar nu heb ik  for no reason bruin hahaha. De kleurlenzen van eyebeauty.nl vind ik prachtig en zitten ook nog heel fijn!

Ik had zelf niet verwacht dat ze zo donker zouden zijn. Dat ligt waarschijnlijk aan het feit dat ik bruine ogen heb. Een minpuntje vind ik wel dat ik m’n oude oogkleur nog kan zien. Maar verder vind ik ze super! Veel mensen klagen vaak dat lenzen pijn doen en dat je ze voelt zitten maar daar heb ik totaal geen last van bij deze lenzen.

Ik heb deze Blauwe Diva Phantasee Kleurlenzen gekregen. Deze zijn maar 19,20 euro per paar. Deze kan je 3 maanden gebruiken.

DSC_8027

Om lenzen het langst goed te bewaren kan je het beste een contactlenzen houder kopen en lenzenvloeistof. Ik heb dit bij de hema gekocht en ze doen het prima!

DSC_8028

contactlenzen vloeistof – 1,50

contactlenzen houder- 1,50

top top top vind ik de lenzen van eyebeauty.nl!

14 Reacties op “kleurlenzen van eyebeauty.nl

  1. Heel gaaf! Ik had een paar jaar geleden kleurlenzen van Freshlook. Maar mijn ogen leken er heel raar door op de één of andere manier. Bij jou staat het erg mooi!

    Like

  2. Vet! Dit wil ik zelf ook nog eens proberen en deze zijn niet zo duur. Heb zelf blauwe ogen maar ik ben juist benieuwd hoe bruine ogen mij zouden staan, haha.

    Like

  3. Ik heb daar zelf ook laatst groene kleurlenzen besteld! Ik kreeg ze binnen helemaal prima, maar ik durfde ze er niet in te zetten haha 🙂 Uiteindelijk was de houdbaarheid voorbij en had ik ze niet gebruikt! Bij jou zien ze er mooi uit!

    Like

  4. haha dankjewel! Jaa het is eerst heel eng maar een kleine tip! Ik plaats het bij mezelf eerst op m’n oogwit en dan knipper ik een keer en zit tie goed! Het is natuurlijk eng om het recht op de pupil te plaatsen❤

    Like

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

