They’re real! mascara van benefit

DSC_8140

Ik was in het Alexandrium in Rotterdam, en liet me daar in de douglas opmaken. Toen ben ik voor het eerst deze mascara tegen gekomen, een woord: perfect! Deze mascara bestaat voor een groot deel uit bijenwas en bevat geen conserveringsmiddelen.

DSC_8097

Het borsteltje is gemaakt van een hard materiaal en zal dus niet snel kapot gaan, een beetje zo’n soort borsteltje als die van false lash effect van maxfactor. Deze mascara moet je wel op een bepaalde manier gebruiken. Doordat deze mascara geen conserveringsmiddelen bevat kan hij dus heel snel uitdrogen. Daarom is het het handigst om het borsteltje maar een keer per keer te grebuiken. De mascara is diepzwart en erg dik.

DSC_8089

Ik vind persoonlijk de verpakking er erg schattig uitzien! Deze mascara is bij vele winkels te koop; Sephora, Douglass en ik weet niet zeker of ze hem ook verkopen bij de Ici paris. Hij kost 23,- euro.

PicMonkey Collage

Ik zie duidelijk verschil! Wat vinden jullie?

PicMonkey zzCollage

Ik moet zeggen dit is een van de beste mascara’s die ik ooit heb gebruikt! Hij is wel aan de dure kant geef ik toe, maar je hebt wel echt hele goede kwaliteit!

I’m a fan of they’re real! mascara van benefit

10 Reacties op “They’re real! mascara van benefit

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

