Florabotanica balenciaga parfum

DSC_8207

e i n d e l i j k  heb ik hem! De florabotanica parfum. Deze parfum ruikt zo lekker! Echt verslavend gewoon haha.

DSC_8206

Ik heb de eau de parfum gekocht van 30 ml. Ik moet zeggen deze is vrij klein en ook best duur! Deze geur is vrij sterk, hij laat me eigenlijk een beetje denken aan Miss Dior van Dior. Florabotanica balenciaga ruikt echt naar bloemen, dit is gewoon een bloemen luchtje, ik vind het persoonlijk perfect maar je moet er van houden.

DSC_8210

De verpakking vind ik ook zo leuk! Het is allemaal zo vrolijk en kleurig! I like.

DSC_8212

Florabotanica balenciaga eau de parfum  30 ml- 56,00 euro

vrij prijzig dus voor maar 30 ml. Maar hij is het zeker wel waard!

KristenStewart FloraBotanica BalenciagaParis Ad

Ik weet het niet zeker maar geloof ik heeft Kristen Stewart deze parfum ontworpen en gemaakt. Ik vind het echt een geweldige parfum.

I’m in love with it.

21 Reacties op “Florabotanica balenciaga parfum

  1. lijkt me zo’n lekker parfum !
    ik vind het flesje zelf er ook echt heel mooi uitzien (:
    mooie foto’s heb je ook gemaakt (:
    xoxo

    Like

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

