earcuff from new look

DSC_7695

hot hot hot! Earcuffs zijn nu helemaal in. Je kan ze op verschillende manieren dragen. Deze heb ik gekocht bij de new look and i love it.

Image

Ik weet de prijs niet meer zo precies maar geloof ik was deze earcuff ongeveer 5/6 euro. Ik heb hem gekocht bij de New look. Hij is wel zwaar maar dat wend wel!

Image

Wat ik wel vind is dat hij erg lang is en als je hem niet goed plaats dan kan het nog een beetje rommelig over komen.

Image

De lange earcuff is afgewerkt met kruisjes. Eigenlijk het hele thema van deze cuff zijn crosses †.

ImageBij de lange earcuff krijg je ook nog een klein kruisoorbelletje die je dan voor je andere oor in kan doen. Ik vind het persoonlijk lelijk als mensen aan beide oren een earcuff dragen, maar dat ligt er vooral aan wat je zelf het mooist vind.

Ik heb heel veel earcuffs, willen jullie nou een post over alle earcuffs die ik heb : request down bellow!

love you guys xoxo

22 Reacties op “earcuff from new look

  1. Ik kom net via via op je blog, leuke blog heb je! Ik had vroeger ook van dit soort oorbellen, grappig dat ze weer in de mode zijn 😀

    Like

  2. dankje voor je post op m’n blog. toen ik je blog bekeek was ik aangenaam verrast, ik volg je nu ook op bloglovin!

    Like

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

