ring van pandashop.nl

DSC_DDDDD

So cute vind ik deze ringen van pandashop.nl! Ze lijken bijna op de echte YSL!

Image

Ik kreeg deze ring op gestuurd in een roze envelop waarin dit schattige tasje met de ring zat, echt te schattig gewoon!

ImageDe ring is verkrijgbaar in 3 kleuren: rood, zwart en blauw. Ik heb voor de blauwe kleur gekozen omdat ik die persoonlijk het mooiste vind!

Image

Image

pandashop.nl is een nieuwe site met coole musthaves en fashion/beauty producten! Zeker een kijkje waard!

Image

De ring kost 8,95 , klik hier voor de link.

Image

Dit is wel een knokkelring model, maar opzich voelt het niet vreemd aan!

nay or yay? ik denk zeker yay! go check them out: www.pandashop.nl

14 Reacties op “ring van pandashop.nl

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

