Catrice nude eyeshadow palette

DSC_8274

Natuurlijk allang niet meer zo nieuw. Iedereen heeft hem vast en zeker al maar ik dacht laat ik het maar toch op m’n blog plaatsen voor de viewers die nog niet zoveel van het product weten!

ImageIk ben super enthousiast over dit palette, dus laat ik me een beetje in houden. First of all i adore the colours! Ik vind de kleuren van dit palette echt prachtig, ik heb zelf het naked 2 palette van urban decay en ik moet zeggen dit goedkope palette komt aardig in de buurt!

Image

Ook hebben deze eyeshadows een mooie shiny glans en zijn super goed gepigmenteerd! I like!

Image

Ik vind voor de prijs de verpakking en het doosje super leuk! Het geeft niet een heel duur effect maar voor de prijs vind ik het zeker wel mooi!

Image

Dan krijg je bij dit palette ook een soort kwastje met twee kanten, dit is de kant waar het echt een klein kwastje is.

Image

En dit is de kant met een soort sponskussentje. Nou ben ik veel betere kwasten gewend dus ik vind deze persoonlijk niet zo heel fijn.

Image

Dit palette vind ik echt top top top! Is voor de kwaliteit super cheap: 4,99 en is te koop bij winkels zoals de kruitvat.

Als jullie nog een ooglook willen van dit palette hoor ik het graag!

loves,

10 Reacties op “Catrice nude eyeshadow palette

  1. Mooi neutraal palette! Altijd fijn om zo’n palette in huis te hebben.. Inderdaad wel vaak uitverkocht.. 😦

    Like

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

