Make-up blender van prettyplease.nl

DSC_8466

omg sorry lovelies voor zo lang niets te posten. Ik had het een beetje druk deze week. Maar oke, ik zocht al heel lang een goede make-up blender, ik las dat die van de h&m niet zo goed is, en die van essence heb ik niet uitgeprobeerd. Maar toen, BAM! vond ik deze prachtige blender van prettyplease.nl en hij is zo fijn om mee te werken!

Afbeelding

De make-up blender, ook wel de beautyblender of make-up egg. hahaha nou moet ik zeggen deze is niet echt ei vormig. Ik vind ze mega cute, alleen moet ik er nog een beetje mee oefenen. Persoonlijk vind ik een make-up blender best wel moeilijk om mee te werken. Nou zou ik het niet gebruiken voor foundation maar eerder voor het uitwerken van concealer. De meeste mensen gebruiken de onderkant voor foundation en jaa zelfs blush, dan denk ik de vloeibare blush. De bovenkant kan je goed gebruiken voor het uitwerken van concealer.

Afbeelding

Deze make-up blender van prettyplease.nl is maar € 3,99 ! super cheap dus! klik hier voor de link.

Afbeelding

Ook stuurde ze heel lief deze olijfzeep op! Deze ruikt zo zo zo lekker. Serieus m’n hele kamer ruikt er naar, h e e r l i j k. Niet alleen ruikt deze zeep heel lekker hij is ook nog super handig!

Leuk zeep blokje denk je zeker, maar nee deze zeep is perfect om je kwasten en penselen mee schoon te maken en ze worden er ook nog super zacht door! Ik vind kwasten altijd zo lekker zacht als ik ze net heb gekocht en dat effect hoe je nog steeds aan met deze zeep. Geweldig vind ik hem! Je kwasten ruiken ook nog eens super lekker! Zeker een aanrader!

Afbeelding

Deze olijfzeep kost maar € 4,99 en kan je bestellen bij prettyplease.nl

klik hier voor de link.

Afbeelding

Check deze superleuke beautysite uit: http://www.prettyplease.nl

10 Reacties op “Make-up blender van prettyplease.nl

  1. wat leuk dat hij zo goed is! een stuk goedkoper dan de originele, en laat die nu net aan vervanging toe zijn

    Like

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

