make-up opberger van de Ikea

DSC_8603

Ik wist dat deze make-up opberger zou komen bij de Ikea. En eindelijk was die er! Wel een beetje prijzig maar ach, ik vind hem super handig!

Image

Deze make-up opberger is wel een beetje groot ik denk 25 bij 35 cm. hahaha ik ben niet zo heel goed met getalletjes dus het kan ook groter of kleiner zijn. Hij heet godmorgon wat denk ik goedemorgen betekend (erg slim he). Deze is 14,95, vind ik persoonlijk wel een beetje prijzig maar dan heb je wel wat!

Image

Normaal als je iets koopt bij de ikea is het een heel gedoe met DIY, maar hier hoef je alleen een appart los bakje in de grote bak te schuiven. Klinkt heel ingewikkeld maar het is echt super easy!

Image

Zo zijn de vakjes ingedeeld.

Image

Aangezien ik best wel veel kleine tools en make-up spulletjes heb, vind ik het wel fijn als ik in de ochtend vroeg opsta voor school alles al klaar heb liggen. En jahoor “Tadaaa!” daar is deze opberger perfect voor! Alle favoriete kwasten en make-up producten heb ik hier in georganiseerd. Ik gebruik het natuurlijk niet allemaal. Maar omdat ik het allemaal verschillend af en toe gebruik vind ik het wel fijn als ik m’n favoriete spulletjes bij elkaar heb. Scheelt weer zoeken!

Image

Ik gebruik dit vakje voor m’n favoriete lippenstiften en lipgloss.

Image

Favoriete tools!

Image

Paar loss liggende producten.
Image

Ik ben zelf jammer genoeg best wel slordig, dus dit is echt perfect gemaakt voor mij! Raak ik ook hopelijk niets snel meer kwijt. Aangezien het van de nieuwe Ikea collectie is weet ik niet of het al in alle filialen te koop is, in ieder geval wel in die van Delft!

24 Reacties op “make-up opberger van de Ikea

  1. Wat handig! Ik heb zelf een make-up opberger van de Kruidvat maar die is net iets te klein als everyday bakje. Deze ga ik onthouden voor als ik weer eens bij Ikea ben!

    Like

  2. Handig, ik had deze nog nooit eerder gezien. Ik heb pas een helmer gekocht! Liefs, dreamxlovely.blogspot.com < doe je mee met mijn winactie?

    Like

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

