Lush mother’s day present

DSC_0057

12 mei is moederdagg! Een dag na m’n verjaardag. Maar dan ben ik er niet want…. DAN BEN IK IN BERLIJN VOOR HET ONE DIRECTION CONCERTTT! AHH. En.. HET IS OP MIJN VERJAARDAG OMG 11 MEI. Ahum sorry voor het flippen haha. Maar ik vier moederdag dan maar gewoon op 10 mei. Haha sorry voor m’n randomness. Ik heb natuurlijk een moederdag cadeautje gekocht bij een van m’n lievelings winkeltjes Lush. Als ik daar binnen loop voel ik me zo fijn! Alles ruikt zo lekker en is so cute omygoshh. Ik mocht een paar foto’s maken in de winkel dus ik hoop dat jullie het leuk vinden om te weten wat ik voor m’n lieve mama heb gekocht.

Image

Image

Image

Lush Den haag.  so adorable

ImageIk zat dus te denken om een doosje uit te zoeken, want daar heb je al pakketjes samengesteld uit verschillende producten. Als ik zelf spulletjes zou moeten uitzoeken zou ik totaal flippen want ik wil het gewoon allemaal hahaha.

Image

Ik heb dus voor het good karma doosje gekozen die bevat de volgende producten:

ImageImage

De karma soap, deze ruikt echt mega lekker! In het doosje krijg je niet 100g maar 80g karma soap, jammer he?

Image

Image

En ook in het good karma doosje zit de karma kream, geen idee waarom ze cream met een K schrijven haha. Deze crème is super lekker na het douchen met de karma zeep bijvoorbeeld. Ik vind deze karma lijn echt heerlijk ruiken. In het good karma doosje krijg je een karma Kream van 45g inplaats van 225g dat vind ik wel weinig persoonlijk.

Image

Misschien wel leuk om te weten, maar als je niet een cadeaubox (doosje) wilt kopen maar zelf iets wilt samen stellen en laten inpakken, kan je het laten inpakken in een sjaal naar keuze die is gemaakt van gerecycled plastic. En ze pakken via een Japanse wijze met knopen etc. (m’n nichtje kocht ook iets voor d’r moeder, maar die liet het zo inpakken.)

Image

Image

Dit is dus het doosje, hij kost 14,95 euro. Wel weinig voor je geld maar.. wel super fijne producten haha!

Image

Image

Image

bye bye lush! Zekers geslaagd!

sorry voor alle foto’s en teksten haha, ik ben gewoon mega enthousiast over lush!

wat hebben jullie gekocht voor jullie mama’s?

28 Reacties op “Lush mother’s day present

  1. Leuk kadotje! ik had voor mn moeder haar verjaardag ook een zeepje van lush gekocht, voor moederdag heb ik huisspulletjes van de kwantum gekocht

    Like

  2. Hey Isabelle,
    Dat is echt een leuke moederdag cadeau.
    Heb jij eigenlijk ideeën wat leuk is om voor moederdag te kopen ?

    Like

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

