Volume mousse van Andrélon

DSC_8836

Ik zag dat beautygloss deze volume mousse in haar favorite items filmpje had en ik wou hem gelijk ook kopen alleen al om het geweldige spuitje die mousse spuit als slagroom haha.

Image

Deze volume mousse is gelijk ook heat protection super handig dus! Persoonlijk heb ik nog nooit zo’n fijne mousse gehad! Je ziet ook echt dat hij je extra volume geeft, mega fijn!

Image

Op de achterkant van de bus staat een beschrijving hoe je de mousse aan kunt brengen. Deze Andrélon volume mousse kost 4,99 en is te koop in winkels zoals in de kruidvat en supermarkten.

Image

Ahh nu het allerleukste, deze spuit vind ik zo zo zo geweldig want hij spuit de mousse als slagroom eruit.

Image

omygosh ik vind nu tegenwoordig zo leuk om deze mousse te spuiten, je zou het bijna willen opeten wauw. Ik vind de volume mousse van de Andrélon pink collection echt amazing!

17 Reacties op “Volume mousse van Andrélon

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

