Eye ring van Jazzy Belles

DSC_8889

Ik keek een beetje op facebook en toen kwam ik deze mega leuke webshop tegen. Jazzy Belles life verkoopt super coole accessoires zoals zonnebrillen, clutches, ringen, cuffs ga zo maar door. Ik kreeg van hun deze te gekke ring! Ik vind hem zelf erg leuk!

Image

Deze ring kost 7,95 en is te koop bij Jazzy Belles shop, ze hebben niet echt een duidelijke site maar je kan hun producten grotendeels hier zien (klik op de link).

Image

Ze verkopen ook nog een bruine variant van deze oog ring.

Image

Brown & Blue Eyed Ring ordernr 20 & 21 €7,95. Voor bestellingen en vragen mail naar;  Jazzybellesshop@gmail.com !

12 Reacties op “Eye ring van Jazzy Belles

  1. Wat een aparte en leuke ring! Ik heb ooit eens zo’n kettinkje gehad maar dan met donkerblauw.

    Like

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!