booties van mijnschoenenshop

DSC_8919

Ik had zulke schoenen eerst al maar die gingen al gauw kapot, dus ik zocht nieuwe en vond ze bij mijnschoenenshop.nl! Super cheap en mega tof!

Image

Als eerste kreeg ik deze zwarte laarzen met studs, waar het mij vooral om ging!

Image

Deze laarzen kosten maar €39,95 dat is voor stevige laarsjes best cheap! Klik hier voor de link.

Image

Ook heb ik deze stoere bikerboots gehad, ik ben niet zo heel enthousiast over deze laarsjes maar oke.

Image

Deze schoenen zijn ook €39,95 klik hier voor de link.

Ik heb deze 2 stoere laarsjes gehad van mijnschoenenshop.nl, Ik vind het eerste paar wel leuk, de tweede niet zo jammer genoeg.. thank you guys xo

16 Reacties op “booties van mijnschoenenshop

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

