iphone case van dressmy

DSC_893533

aah i love this case, ik vind hem zo zo mooi! Ik heb hem gekregen van Dressmy.nl

1yg31

De achterkant moet je er opschuiven haha, dit hoesje bestaat uit 2 onderdelen

Image

Hier zie je al, de bumper en de achterkant.

Image

Ik vind dit iphone hoesje zo schattig, ik vind hem echt mooi!

Image

dit hoesje was maar 34,95 , en is te bestellen op dressmyiphone.nlklik hier voor de link.

Dit hoesje is te bestellen op dressmyiphone.nl, ze verkopen iphone hoesjes en ook iphone 5 hoesjes! Er zaten echt hele leuke tussen. Neem zeker een kijkje op hun site!

34 Reacties op “iphone case van dressmy

  1. Mooi hoesje! Ik heb er ook zo één, maar dan in het wit en voor de s3. Kocht ‘m op marktplaats (nieuw) voor 8 euro 🙂 X

    Like

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

