bruisballen van lush

DSC_8988

ahh ik heb echt dikke liefde voor de lush! Ik mocht van m’n mamie een bruisbal uitzoeken omdat we lekker op vakantie gaan i like! Ze heeft er zelf ook eentje uitgekozen.

 

Image

Allereerst m’n moeders bruisbal. Deze heet sexbomb en ruikt echt mega lekker wauw. Er zit een heel schattig roosje in verwerkt, echt te cute!

Image

Bij deze bruisbal krijg je een heel schattig roze badje, hij ruikt super lekker naar jasmijn en bloementjes en laat je zeker weten totally ontspannen!

Image

Dan mijn bruisbal/bar, ik zat te twijfelen tussen de twillight bruisbal of deze. Uit eindelijk heb ik voor deze bruisbal gekozen, omdat deze bruisbal vooral een soort van lekkere vette notenolie bevat. Hij voelt eigenlijk meer aan als een vettig zeepblokje! Ook kan ik hier langer mee doen.

Image

Ook deze bruisbal/bar heeft een heel schattig bloemetje.

Image

Deze bruisbal/bar heeft een heerlijke bloemige fruitige geur en heeft dus niet mega veel schuim maar juist een soort van verzorgende creamy laag in het water. Heeeeerlijk!

sexbomb : 6,05 euro

creamy candy bar: 5,55 euro

Deze bruisballen heb ik in de lush winkel van Den haag gekocht!

28 Reacties op “bruisballen van lush

  1. Sexbomb vind ik ook heerlijk, het is echt m’n favoriete bruisbal. Bij Kerst koop ik So White en Cinders ook altijd.

    Like

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

