gemstone necklace

DSC_9030

Ik vind ze zo leuk! helemaal hot now, gemstone kettingen (edelsteen). Ik vond het wel leuk om er een artikel over te schrijven, i hope you like it!

Image

Allereerst m’n favoriet, deze lange ketting komt ongeveer tot je navel, je kan hem zelf verstellen. Ik kocht deze in de sale van de H&M voor maar 2 euro. IK MOEST HEM HEBBEN! zo goedkoop en ik wou zo’n ketting al for ages…

Image

Dan de tweede, deze kocht ik op een markt in de stad van Enschede. Ik zou deze ketting niet apart dragen maar juist combineren met een stoere of juist boho-achtige ketting die langer is. Deze ketting is namelijk een gewone halsketting, dus dan zou je met een lange ketting een super cool effect krijgen. Ook deze kocht ik voor maar 2 euro!

Persoonlijk hou ik ook van ringen met grove onbewerkte (edel)stenen, ik ben nog lang niet uitgeshopt haha. Deze kettingen maken je look helemaal af en geven je een boho catchy effect.

15 Reacties op “gemstone necklace

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

