daisy by marc jacobs

DSC_9048

Ik wou deze parfum al zo lang en finally kreeg ik hem van m’n mamie, daisy van Marc Jabobs. Heeeerlijk ruikt tie. Heel fris en bloemig!

Image

I love love love it! Dit is zeker een van m’n favoriete parfums everr. Ik heb deze parfum gehad op schiphol, deze was ongeveer 57,- en is 75 ml. Ze hadden ook nog een grotere variant maar die vond ik zelf persoonlijk te duur. Ook verkochten ze een bodylotion voor 25, haha ik dacht echt ‘waaaauw voor 25 euro daisy parfum!’ Stond m’n moeder bijna af te rekenen, en toen kwam m’n nichtje er gelukkig achter dat het bodylotion was hahaha omg hoe awkward…

Image

ahh ik vind de verpakking ook zo cute!
Image

de ingrediënten die daisy bevat  ^

Image

De dop vind ik zo mooooi! Al die bloemetjes, how cute!

Image

Jaaaa als jullie het goed zien, een zee achtergrond! Ik ben namelijk in Barcelona yaaaaay! En ik heb wifi op m’n kamer dus *ping* het idee dat ik gewoon ook hier artikels schrijf! I hope you guys like it!

Image

heeerlijk op het balkon, i like! beachy hair don’t care haha. Dit is dag 1, best bruin eh? haha

14 Reacties op “daisy by marc jacobs

  1. Het flacon is zoo cute, en de parfum is heerlijk! Wat leuk dat je in Barca bent, ik ben daar deze vakantie ook geweest. Nog veel plezier daar! (:

    Like

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

