Favorite app at the moment

DSC_9477

Ik ben echt fan van de youtube beautyguru Beautycrush en in een van haar filmpjes vertelde ze over de fashion app Fresh. Ik heb het gelijk gedownload en i adore it! Dit zal een artikel worden met veel uitleg over de app en veel foto’s.

Image

1. Als je de app net download moet je nog wel een account maken.

Image

2. ahh dit vind ik zo cute, je moet aangeven wat voor type meisje je bent. Nou hou ik meer een beetje van de boho urban style en heb dat ook aangegeven.

Image

3. Doordat je aangeeft wat voor type meisje je bent maakt hij ook een lijstje voor je welke winkels je dan ‘followed’ en welke winkels bij je kledingstyle passen, nou zijn de winkels die voor mij zijn uitgekozen totaal mijn style i love it!

Image

4. Je moet wel een account aanmaken om de app te kunnen gebruiken…

Image

5. In je dash worden dagelijks verschillende kledingstukken etc geplaats die je kan liken en ja zelfs kopen! Hoe handig! Als je iets wat je leuk vind liked dan komt dat kledingstuk op je profiel te staan. Zo zie je al je musthaves bij elkaar.

Image

Je hebt een een keuze menu waar je kan kiezen om bijvoorbeeld naar een specifieke winkel zoals de brandy melville te gaan, daar zie je dan alle post die brandy heeft geplaatst. Of je kan ook naar je eigen profiel gaan of naar de populair page, dat is een pagina waar de meest gelikte artikelen op komen te staan. Hoe leuk!

Image

Zo ziet je profiel eruit ^

Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vinden en er iets aan hebben!

xoxo

11 Reacties op “Favorite app at the moment

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

