new in van M.A.C

DSC_9538

In Barcelona en in Amsterdam heb ik een paar spulletjes van M.A.C. gekocht. Ik ben d’r echt heel blij mee!

Image

Allereest van de nieuwe collectie minerlize skinfinish deze prachtige bronzer/blush. Image

Deze heet gold deposit, Hij geeft een super mooie glow en een bruine tint!

Image

Zoals je hier kunt zien het effect van de gold deposit.

Image

Dan wou m’n moeder ook graag deze oogschaduw die amber lights frost heet.

Image

Ook deze geeft een beetje hetzelfde effect als de skinfinish alleen dan op je ogen, echt een subtiele glans.

Image

De highlighter/concealer van M.A.C. is ook zo fijn! Dit is de prep+prime concealer die je ook een beetje de concealer/highlighter look van de Kardashians geeft haha. Het is officieel een highlighter, maar het is zeker goed te gebruiken als concealer.

Image

De concealer breng je aan met het kwastje, door de onderkant te draaien komt er een beetje concealer in het kwastje, super handig!

Image

Dan kocht ik deze prachtige lipstick in Amsterdam, een beetje roze peachy lila achtige kleur echt heel mooi!

Ik ben erg tevreden over de spullen die ik heb gekocht! Wel duur maar zeker echt hele goede kwaliteit!

DSC_9572

Ik vind het echt een hele lieve kleur!

DSC_9575

Ik ben zeker erg blij met m’n aankoopjes. M.A.C. is wel prijzig maar dan heb je wel wat.

Fabby lipstick | €18.50

Mineralize skinfinish gold deposit |€28.00

Eyeshadow amber lights | €17.00

Prep+prime highlighter | €20.00

12 Reacties op “new in van M.A.C

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

