ketting van Obsessory

DSC_9584

Ik merk dat ik kettingen belangrijk  vind in een outfit. Ze maken je look net iets leuker, stoerder, liever etc. Zo ben ik helemaal gek op de gold skull necklace die ik van Obsessory gekregen heb.

Image

Ahh i love it, deze ketting heeft een diep gouden kleur. Het is een simpele gouden ketting die is afgewerkt met kleine gouden doodhoofdjes. Ik vind deze ketting echt super vet!

Image

Het is geen lange ketting, meer een ketting die iets boven je borst valt, ook deze ketting is verstelbaar. Deze kost 17,- en is te koop bij obsessory.

Image

De ketting was super schattig verpakt met dit kaartje erbij. Ook vond ik dat ik het pakketje snel in huis kreeg! Ik ben erg tevreden over Obsessory

Op hun facebook pagina kan je nog meer producten zien die ze verkopen. Voor vragen en bestellingen kan je mailen naar obsessory1@gmail.com

Ook kan je ze followen op instagram @obsessory

Wat vinden jullie van de gold skull necklace?

4 Reacties op “ketting van Obsessory

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

