benefit girl meets pearl

DSC_9591

Wat vind ik benefit toch een heerlijk merk, wel prijzig maar zeker goede kwaliteit. Ook vind ik de verpakking zo adorable! Ik heb deze super schattige en echt prachtige highlighter van benefit gekocht, i’m so happy with it!

Image

Allereerst al kijk naar de verpakking, hoe schattig wauw.

Image

Ik koos voor deze highlighter puur omdat hij praktisch in gebruik is en ook wat warmere tinten heeft. Nou vond ik de watt’s up highlighter stick ook prachtig alleen die is toch wat koeler wat ik minder vind.

Image

Zoals je ziet heeft de bovenkant van deze highlighter kleine gaatjes. Waarom? omdat het een liquid (vloeibare) highlighter is! Ik vind dit echt super handig omdat je het zo mooi en goed verspreid kan aanbrengen. Ook kan je niet snel teveel gebruiken. Ik vind dit zeker echt een pluspunt.

ImageAls je de onderkant van de highlighter draait komt er een beetje liquid highlighter naar boven zoals je ziet.

Image

In het echt is het nog mooier. Maar deze highlighter geeft een roze gouden pearl achtige glow. Super mooi, echt prachtig vind ik het. Zeker het geld waard!

Image

Ik heb deze highlighter gekocht in de Douglas van Den haag. Benefit is in sommige Douglas filialen te koop!

Benefit girl meets pearl fullsize 12.0 ml | 31,-

26 Reacties op “benefit girl meets pearl

  1. ik vind watt’s upp juist veel warmer (gele/champagne kleur) dan deze lichtroze highlighter.. maar dat neemt niet weg dat hij niet prachtig is! ik heb er een staaltje van en hij is echt ontzettend mooi

    Like

  2. Ziet er goed uit! Ik heb zelf de That Gal van Benefit en dat is een highlightende primer, die komt in exact dezelfde verpakking en is ook super fijn 😀 Naar deze ben ik ook wel benieuwd!

    Like

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

