DIY arizona vaasjes

DSC_9606

mmm ik wist niet zeker of ik dit artikel zou schrijven, maar ik vond het wel een leuk en schattig idee dus waarom niet!

Image

Mjaa of het nou echt een DIY is weet ik niet zeker maar ik vond het idee wel leuk. Wat ik hier voor heb gebruikt zijn lege arizona flesjes, en zelf geplukte bloemetjes. Je gooit de dop weg, vult het flesje met water en stopt er bloemetjes in. Simpeler kan het eigenlijk niet haha.

Image

Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden om te lezen en misschien er zelfs wel iets aan hebben gehad. Deze vaasjes fleuren zeker m’n kamer op!

14 Reacties op “DIY arizona vaasjes

  1. Super goed idee! Ik vond het altijd al zo zonde om die flesjes weg te gooien ;). Nu kan ik er wat mee doen 😀

    Liefs,

    Maria

    Like

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

