gemstone armbandje van bobini.nu

DSC_0005

Ik hou echt van gemstone sieraden, ik schreef al een artikel over gemstone kettingen (link) en ik vind de gemstone sieraden van bobini.nu ook prachtig. Zo kreeg ik deze gemstone armband van bobini.nl, ik vind hem echt super cute.

Image

Allereerst was dit armbandje super cute verpakt.

Image

Ook echt heel leuke gedaan. Een kaartje met hoe je het beste dit armbandje kunt behandelen.

Image

Dit is het armbandje, i seriously love it! Ik vind vooral de afwerking van de metalen ball-chain echt super leuk! Image

En dan de gemstone, wauwie echt een super mooi steentje. Deze mint groene edelsteen is gemaakt van amazoniet.

ImageDit schattige armbandje is te koop in bobini.nu. Bobinu.nu is een super leuke website voor geweldige sieraden, vintage sieraden maar ook sieraden die nu h-e-l-e-m-a-a-l in zijn. Echt een super leuke webshop!
Image

Gemerous ballchain zilver met roze | € 14,-

Gemerous ballchain zilver mint roze

Mint edelsteen kraal (amazoniet) – Zilveren metalen ball-chain – See more at: http://www.bobini.nu/nl/shop/gemerous-ballchain-zilver-mint-roze/#sthash.db6Jixe8.dpuf
Mint edelsteen kraal (amazoniet) – Zilveren metalen ball-chain – See more at: http://www.bobini.nu/nl/shop/gemerous-ballchain-zilver-mint-roze/#sthash.db6Jixe8.dpuf
15 Reacties op “gemstone armbandje van bobini.nu

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

