OOTD #3

isaSSSoday 140

mmm lange tijd geleden dat ik een outfit of the day heb geplaats. Deze keer een iets simpelere outfit. Gewoon voor een doordeweekse luie dag. I hope you like it!
isatoday 152

Allereerst te beginnen met de croptop die ik draag. Deze is van Brandy Melville, ik weet niet exact de prijs mee maar geloof ik rond de 18 euro. Ik heb deze zomer echt teveel bij de Brandy gekocht whoops.

ImageDan draag ik gewoon een simpele zwarte broek van pieces en een lang grijs vest van de h&m, ook hiervan weet ik de prijs niet meer sorry!

ImageImage

Ik draag bij deze outfit m’n zwarte docs.

Image

IMG_4502

 

Veder maak ik deze look af met m’n buddha’s to buddha’s en m’n zilvere casio horloge.

Wat vinden jullie van deze outfit?

48 Reacties op “OOTD #3

  1. omg ik was zo lang op zoek naar dat shirt, maar hij was telkens uitverkocht bij de brandy 😦 baal zo erg dat ik hem niet heb 😦 ik heb je trouwens ook gevolgd op bloglovin 🙂 xx

    Like

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

