l’oréal miss manga mascara

DSC_9671

Oehh toen ik deze mascara in de winkel zag liggen werd ik al helemaal hebberig! De nieuwe l’oreal mascara genaamd Miss manga, zag er te lief uit om niet mee te nemen. Deze mascara kreeg ik van m’n lieve vriendinnetje Esmée, thanks girly!

Image

Allereerst guys de verpakking, ik bedoel trekt dit jullie niet vreselijk aan? Ik vond het er echt te adorable uit zien, ook de prachtige schattige foto’s van Barbara Palvin maakten me het er niet makkelijker mee haha.

DSC_9634DSC_9647Wat een transformatie vinden jullie ook niet? Ik moet eerlijk zeggen ik ben nog nooit zo enthousiast geweest over een mascara! Wauw wauw wauw! Mmm bij het aanbrengen had ik iets teveel op m’n onderwimpers gedaan normaal heb ik niet zoveel hahahaha whoops.

Image

De borstel vind ik echt prettig werken! Hij heeft een soort veer in zich wat erg fijn werkt. Nou moet ik zeggen dat het soms wel echt een beetje rommelen met klontjes is maar alsnog ben ik zeeeeeer tevreden over deze mascara!
Image

De miss manga mascara is diep zwart en geeft zoals belooft lange en volle wimpers vol volume!

L’oréal miss manga mascara | 14,95

Ik kreeg deze voor 10 euro bij de Douglas, dit is een tijdelijke actie dus wees er snel bij! Ik weet ook dat ze deze actie bij Kruidvat hebben!

Wat vinden jullie van deze mascara?

16 Reacties op “l’oréal miss manga mascara

  1. Geweldig resultaat, echt jaloers op je long lashes! Ik snap niet waarom ik hem niet vind in mijn lokale Kruidvat, hopelijk gaat hij mijn stad niet voorbij.

    Like

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

