céline bag look-a-like van mijntas.nl

3e8a0aea0cdd11e3bbed22000a9e28b0_7

H-e-l-e-m-a-a-l hot zijn ze nu, de Céline bags. De echte zijn erg prijzig maar een look-a-like is net zo goed voor mij hahaha. Deze prachtige tas kreeg ik van mijntas.nl. Een website die de meest prachtige tassen verkoopt voor een goedkoop prijsje! Ik zou zeker even een kijkje nemen! Op deze foto had ik m’n tas met m’n outfit gecombineerd, what do you think?

Image

Allereerst vind ik mijntas.nl de tas prachtig en professioneel heeft afgeleverd! De tas was in een doos bezorgt, waarin deze beschermtas om heen zat met wat folders. Ook deze beschermtas is erg stevig! Handig om boodschappen mee te doen of zo iets haha.

Image

What a beauty, isn’t she? Ik heb al veel complimentjes gekregen over deze tas en ik moet zeggen wat een prachtige tas is het toch ook! Vele websites verkopen Céline bag look-a-likes voor best wel dure prijzen, bij sommigen zelf boven de 100 euro. En soms zien ze er niet eens zo heel goed uit. Nou is deze tas veeeel goedkoper en is echt heel mooi afgewerkt al zeg ik het zelf!

Image

De achterkant van de tas.

Image

Ook heel handig dit voorvakje!

Image

Wat ik erg handig vind aan deze tas is dat hij een rits heeft. Ik heb een paar tassen die dat niet hebben en ik moet zeggen het is toch wel een stuk relaxter shoppen als je weet dat je tas goed beveiligd is.

ImageImage

Dan heel handig is dat deze tas ook aan beide kanten vakjes heeft waar je bijvoorbeeld je mobiel en lipgloss etc in kwijt kan!

Image

Wat een schattige voering vind ik het!
Image

Ook kreeg ik er een garantie bewijs bij voor stel er zou wat mis zijn met de tas, dan wat te doen.

Jasen black (celine bag) |€39,95 [Ze verkopen deze tas ook in het bruin de Jasen brown]

Ook bij deze tas krijg je gratis verzending! Bij alle artikelen vanaf 30 euro!

Wat vinden jullie van deze tas?

36 Reacties op “céline bag look-a-like van mijntas.nl

  1. Hele mooie tas! Ook super foto’s! Kreeg een hele goede indruk van de tas!
    Ik wil hem ook gaan bestellen nu!

    Like

  2. haii isabelle,

    ik ben al een tijdje opzoek naar deze tas, ik kan hem nergens vinden in deze uitvoering. Is er een mogelijkheid dat ik de tas van je zou kunnen overnemen?

    Like

  3. Pingback: Supertrash Barclay bag van Mijntas.nl |·

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

