Maybelline babylips pink punch

DSC_9845

F I N A L L Y !  Ik zocht de maybelline babylips overal en eindelijk heb ik hem gevonden, pink punch. Een prachtige subtiele lieve roze kleur en super verzorgend voor je lippen!

Image

De verpakking ziet er wat goedkoper uit, alsnog vind ik het wel echt een schattige verpakking!

Image

Je hebt 5 varianten babylips. Ik heb alleen de pink punch gekocht. 2 van de 3 hebben een subtiel kleurtje en de andere 3 zijn gewoon verzorgende balsems met een heerlijke geur.

  • Hydrate (met citroen & basilicumgeur) kleurloos
  • Freshen (met muntgeur) kleurloos
  • Repair (met kers & amandelgeur) kleurloos
  • Cherry Me (kersengeur en een hintje rood)
  • Pink Punch (passievruchtengeur met een hintje roze)

Image

Ook de babylips bevatten goede ingrediënten die erg verzorgend voor je lippen zijn. [Bron afbeelding: beautylab]

Image

Image

Ik ben zeer tevreden over de maybelline babylips ‘pinkpunch’. Echt een prachtige lieve kleur voor elke dag! Ik vind het toch wel belangrijk om iets op m’n lippen te smeren anders voelt het zo droog aan, en daar zijn deze hydraterende balsems perfect voor! Deze lippenbalsems zijn te koop in verschillende drogisterijen!

Maybelline babylips (alle 5 per stuk) | €3,49

super cheap, heel fijn in gebruik, een woord geweldig! Ik ben helemaal fan van de babylips! Ik wil ook nog heel graag ‘cherry me’ en in Londen verkopen ze nog veeeeeel meer soorten. Nu ga ik over 2 weekjes op studiereis naar Londen! Hopelijk kan ik er daar een paar kopen, oeeeeh i’m excited!

Wat vinden jullie van de babylips?

33 Reacties op “Maybelline babylips pink punch

  1. Ik heb deze ook, maar voor mij is de kleur net wat te licht. Heb daarom de blauwe variant gekocht. De roze gebruik is thuis als niemand het ziet, want de hydratatie is geweldig! Je hebt een erg leuke blog, zullen we elkaar via Bloglovin volgen?

    Like

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

