Londen schooltrip video

Haaaai lovelies!
Ik was 2 weken geleden op studiereis in Londen en heb voor jullie een kort filmpje gemaakt van alle mooie plaatsjes die ik gezien heb! Ik hoop dat jullie het leuk vinden. O my gosh wat hou ik van Londen, super leuke winkels, geweldige mensen met british accent oelalala en prachtige straatjes. Ik heb zeker genoten daar.

Ik ben een beetje nieuw met youtube en ik zou het zeker leuk vinden als jullie dit filmpje zouden liken en subscriben!

love you guys

Wat vinden jullie van Londen?

12 Reacties op “Londen schooltrip video

  1. hey! super leuk filmpje, mooi gemaakt! weer een vraagje haha, hoe heb je je filmpje zo op je blog gekregen? Of heb je de VideoPress update gekocht?
    xoxo!

    Like

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

