current fav – nikes

DSC_9934

waaaaaah! Ik vind ze zo leuk! De populaire nike modellen zoals janoski’s en roshe runs, ik word er helemaal hebberig van pfoe.. Ik heb ze al een tijdje vandaar dat ze niet helemaal wit meer zijn oepss.

Image

Als eerst de zwarte nike Roshe runs, oh mijn god wat vind ik deze gaaf en ze lopen heerlijk!

Image

Deze schoenen moet je wel goed combineren anders staat het een beetje raar. Nou hou ik erg van vintage/boho kleding en zijn deze super vet te combineren onder een zwarte coole outfit!

Image

Nike roshe runs zijn ook in andere modellen te koop

Image

Nike Roshe runs black | 90,-

Image

Dan weet ik niet zeker hoe dit model heet, ik dacht dat het janoski’s waren maar ik weet het niet zeker.

Image

Ook deze schoenen vind ik super cool! Je kan ze bijna met alles combineren, Highwasted broek met croptop, zwart leer jasje en nog deze schoenen en je bent ready to go!

Image

Ze hebben een beetje iets weg van Vans vinden jullie ook niet?

Nike Janoski’s | 65,-

Wat vinden jullie van deze nieuwe hype?

11 Reacties op “current fav – nikes

  1. Ik vind je Roche Runs echt super mooi, wil er zelf ook, met grijs en een mini oranje accentje 🙂

    Like

  2. Pingback: new in: Nike free 5.0 |·

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

