chanel powder blush- 85 évocation

DSC_9963

Dank u sinterklaasje! Super lief kreeg ik van m’n mama deze prachtige Chanel blush. Ik wou al heel lang een blush van Chanel en wat vind ik hem prachtig!
Image

Allereerst al de verpakking, i mean guys can we take a moment for this beauty? Zo’n prachtige luxe uitstraling heeft dit product oh jeetje i’m in love. Niet alleen deze blush, de gehele collectie vind ik prachtig!

Image

Ik ben een meisje die echt houd van aardetinten qua make up gezien dan. Bruin goud koper meer die kleuren. Je zal me ook niet snel zien met een roze blush. Nou is deze blush helemaal perfect voor mij, een super mooie bruine blush met een licht goude glans i like!

Image

Deze blush is erg gepigmenteerd, je moet er dus ook niet te veel van gebruiken. Deze foto is een beetje aan de donkere kant sorry daarvoor. En omygosh deze blush ruikt super lekker pfoe, hij ruikt naar bloemetjes vind ik, een woord heerlijk. Ook het kwastje is super zacht en erg fijn!

Nou heeft m’n mama deze blush voor me gekocht dus ik weet niet zeker op de prijs klopt, maar als het goed is is deze blush rond de 45 euro. Wel duur voor een blush maar zeker het geld waard!

Wat vinden jullie van de Chanel beautyproducten?

10 Reacties op “chanel powder blush- 85 évocation

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

