m.a.c: Bronze & See sheer

DSC_0084

Heerlijk al die kerstcadeautjes! Na 2 bonnen van de douglas te hebben gehad wist ik al gelijk waaraan ik het zou uitgeven, M.A.C! Ik wou al heel graag een mooie bronzer en een lippenstift die elke dag wel kan, en jahoor ik heb ze gevonden!

Image

Allereerst de verpakkingen van M.A.C. wat vind ik deze toch gaaf! Heel simpel maar toch wel een luxe uitstraling.

ImageImage

Dan de bronzer, Ik heb de bronzer Bronze genomen, deze heeft een lichte shimmer en is het donkerste van de 4 die ze verkopen. Wat ik leuk aan deze verpakking vind is dat er een spiegeltje in is verwerkt.

ImageImage

Ik heb zelf nooit eerder een bronzer gehad, dus ik was wel verbaast dat er niet gelijk zoveel poeder afkwam net zoals van een blush. Maar dat komt denk ik door dat ze poeder zwaar gepigmenteerd is, dus je hebt er niet veel van nodig om een mooi effect te krijgen.

Een licht glinsterend poeder dat de huid een natuurlijke “glow” en highlights geeft, ideaal om een huidteint te accentueren of te versterken. – M.A.C. Cosmetics

Image

See sheer, wat een prachtige kleur. Ik zocht een beetje een licht rode/koraal kleur die voor elke (school) dag wel zou kunnen. Ik vroeg hulp aan een van de mederwerksters en die wees gelijk deze aan in verband met m’n oogkleur, en jahoor ik was gelijk verkocht! Ook de beroemde verpakking van deze lipstick vind ik prachtig!

Image

Nu heb ik deze swatch op m’n mama gedaan. Dit zijn dus niet mijn lippen. Zoals je ziet een mooie subtiele lichte rode koraal kleur.

De kleur en textuur van deze Lipstick hebben M∙A∙C beroemd gemaakt.- M.A.C. Cosmetics

ImageImage

M.A.C. See sheer lipstick 3 g / 0.1 US oz €18.50

M.A.C. Bronze bronzing powder 10 g / 0.35 US oz | €24.50

Wat vinden jullie van M.A.C producten?

4 Reacties op “m.a.c: Bronze & See sheer

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

