Rimmel space dust 005 & 006

DSC_0091

HAPPY BIRTHDAY TO MY BLOG! whoehoeeee! Ik ga binnenkort nog wel een winactie organiseren voor het 1 jarige bestaan van m’n blog! Ik heb zeker genoten dit jaar van m’n blog. Ik kijk nu heel anders naar fashion en make up. Maar goed, nu over de Rimmel space dust nagellakjes. één woord gorgeous, wat een prachtige lakjes zeg!

Image

Image

Rimmel Space Dust 006 Moon Walking

Hier boven mijn favo van de space dust lakjes. Op de eerste foto met een laag en de tweede foto met twee laagjes nagellak.Ik vind deze zo mooi echt wow. Het is eigenlijk een lila kleurige liquid sand nagellak maar dan met verschillende formaten zilveren glitters erin verwerkt wat een heel mooi galaxy effect geeft!

Image

Image

Rimmel Space Dust 005 Total Eclipse

Deze vind ik ook mooi. Normaal gesproken heb ik meestal zwarte nagellak op. Vooral bij m’n outfits vind ik het als extra detail mooier dan kleurtjes. Daarom zou ik niet snel de lila space dust op doen. Aangezien dit wel kan vloeken met de kleding ik draag. Deze kleur komt meer in de buurt van zwart, waar ik erg van houd. Dit is een donker groene/zwarte liquid sand met gouden glitters. De ene keer lijkt deze nagellak meer blauw en dan weer groen, heel apart haha.

Image

Deze nagellak is wel heel lastig om eraf te halen. pfoe wat een werk… Vooral al die glitters. Erg lullig, m’n wijsvingernagel brak net af net toen ik foto’s wou maken. Mooi eh? not 😦

DSC_0111

De space dus nagellakjes zijn ook nog in een paar andere kleuren. Een prachtige zilver witte kleur en een rode kleur! Ik heb deze gekocht in de Kruidvat.

Rimmel Space Dust | € 6,99 per flesje.

wat vinden jullie van de Rimmel space dust lakjes?

6 Reacties op “Rimmel space dust 005 & 006

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

