Skincare Sunday : Glitter & glow

foto 1

Ik vond het wel een leuk idee, skincare sunday! Ik probeer op elke zondag een artikel over skincare producten te schrijven! Vandaag over dit masker van Dr. van der hoog waar ik eerst heel enthousiast over was maar toch enorm tegenviel..

Image

Allereerst de verpakking. Ik was gelijk verliefd. Super cute vind ik deze verpakkingen. Je hebt ook een andere variant de “Big fun bubblegum masker” die echt als een moisturizing boost voor je huid dient. Deze Glitter & glow is meer bedoelt om je huid goed te reinigen.

Image

De tekst op de  achterkant vind ik echt adorable;

Glitter & glow masker:
‘Klaar voor de rode loper? Stap in de wereld van Glitter & Glamour met een heerlijk masker. Dit glamourous peel off masker met glitters is de perfecte voorbereiding voor een real fun girls night out. Wanna double the fun? Dan nemen jij en je beste vriendin natuurlijk lekker allebei dit masker. Het peel off effect verwijderd grondig alle dode huidcellen. Je huid voelt weer heerlijk schoon en fris aan. Helemaal klaar voor een fantastische night out. Dus kom maar op met die celebs.. ‘

Image

Nu het tegenvallende nieuws. De geur is echt een unisex geur die ik totaal niet lekker vind ruiken. En er is geen glitter te bekennen.. Uhmm dit masker heet toch glitter & glow. Erg jammer! Ik had wat grotere zilveren glitters verwacht, het masker glanst wel maarja dat doet meestal elk peel off masker. Ik had me echt verheugd op dit masker, maar het viel toch wel erg tegen.

Image

De verpakking vind ik geweldig maar de kwaliteit en de inhoud waardeloos.. Dit zou net zo goed een action masker kunnen zijn. ik had zeker een betere kwaliteit verwacht voor een masker van bijna 2 euro!! Wat ik overigens erg duur vind voor een masker.

Dit masker kost €1,80 en is te koop in de meeste drogisterijen zoals Kruidvat en Trekpleister.

Ohja by the way, ik heb deze foto’s gemaakt met m’n iphone 5 aangezien ik geen camera mee had genomen naar m’n vader, van daar dat de kwaliteit iets minder scherp is.

Hebben jullie dit masker ooit geprobeerd?

10 Reacties op “Skincare Sunday : Glitter & glow

  1. Haha mag ik dit zeggen? Ik dacht eerst dat het een condoom was aangezien de grote van de afbeelding op je hoofdpagina zo klein was hahaha. Jammer dat het masker zo tegenviel, wel weer een ervaring rijker!

    Like

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

