Casio retro Classic black van kish.nl

DSC_0131

Mijn nummer 1 musthave is een goed horloge, nou hou ik erg van vintage dingen en spulletjes en ben ik helemaal verliefd geworden op de Casio Classics. Ik kan er geen genoeg van krijgen. Ik had zelf al de gouden en zilveren Casio Classic, en kreeg van www.kish.nl deze prachtige Casio black (plastic).

Image

Ik mailde met kish.nl en de volgende dag was het pakketje al in huis! Wat een geweldige snelle verzending zeg! Ook was de horloge keurig in gepakt. Met een kaart en nog handleidingen en een garantiebewijs van Casio. I’m impressed.

Image

De Casio retro Classic F-91 W-1YEF (zwart) vind ik echt g e w e l d i g. Allereerst de kwaliteit. De meeste Casio Classics zijn gemaakt van staal maar deze niet! Dat maakt hem dan ook anders dan de andere. Het alarm geluid is goed, gewoon normaal volume. Het lichtje, groen van kleur is, geeft wel minder fel licht als de Casio Classic silver maar alsnog ben ik erg versteld van de goede kwaliteit. Verder ook geen problemen met knopjes etc.

Image

Dan de Casio Classic gold die ik zelf heb gekocht een tijd geleden. Deze vind ik ook echt prachtig hij maakt gelijk je outfit af! Deze is wel gemaakt van staal en heeft een groen lichtje ingebouwd die je ‘savonds kunt gebruiken om te kijken hoe laat het is. Deze is ook te koop op de website http://www.kish.nl.

Image

Dan de Casio Classic silver heb ik ook een hele lange tijd zelf gekocht. Deze vind ik echt ideaal het pas bij alles. Ook deze Casio heeft een lichtje ingebouwd alleen is deze blauw wat ik ook super vet vind!

Deze Casio Classic silver is ook te koop op http://www.kish.nl.

Image

De stalen Casio’s zijn verstelbaar. Bij de plastic Casio’s is dit niet nodig!

Image

“Horloges online – horloge kopen bij Kish.nl”

Sinds 2001 vinden dagelijks vele onlineshoppers hun ideale horloge, watchwinder of horlogekist bij Kish.nl. De redenen? Onze uitgebreide collectie, de kwaliteit van onze producten en ons hoge serviceniveau. Wij staan altijd klaar om u per e-mail of telefonisch te informeren en adviseren. Daarnaast heeft u uw bestelling binnen 24 uur in huis, zonder dat u verzendkosten hoeft te betalen. Met Kish.nl wordt een bezoek aan de juwelier geheel overbodig! Grote collectie horloges! Op zoek naar een betaalbaar merkhorloge? Bij Kish.nl bent u aan het goede adres voor horloges van Nederlandse en internationale merken, zoals TW Steel, Diesel, Casio, G-SHOCK, Fossil, Pulsar, TRIWA, Danish Design, Kenneth Cole, Garmin, Fromanteel, Breil, Adidas en Esprit. De prijzen variëren van € 17,50 tot € 1250,-. Bekijkt u snel ons grote aanbod dameshorloges en herenhorloges. Van stoer tot chic, van klassiek tot supertrendy. Bij Kish.nl vindt u altijd een horloge dat past bij uw smaak en wensen. Gisoni watchwinders en horlogekisten! Kish.nl is importeur en distributeur van Gisoni watchwinders. Een watchwinder is een must have als u zuinig bent op uw automatische uurwerk! De Gisoni winders zijn er voor 2 tot 6 horloges en zijn leverbaar in de kleuren zwart, bordeaux en noten. Kish.nl biedt tevens een uitgebreid assortiment horlogekisten, Horlogebanden en -accessoires! Bij Kish.nl vindt u ruim 600 universele horlogebanden, variërend in breedte van 16 mm tot 30 mm. Of u nu een leren, stalen, titanium, nylon of rubberen exemplaar zoekt; u vindt hem bij Kish.nl. Om eenvoudig uw nieuwe horlogeband in te korten of te bevestigen, verkopen wij tevens bandinkorters en horlogegereedschapsets. Zo maakt u uw horloge zelf weer geschikt om te dragen. Een horloge kopen doet u dus eenvoudig, vertrouwd en voordelig via Kish.nl! Wij zijn een ShopWiki Gecertificeerde Shop!

– kish.nl

Image

Casio retro Classic | 25,- <- NU BIJ KISH 17,50!

Casio Classic silver| 27,50 <- NU BIJ KISH 24,95!

Casio Classic gold|  54,95 <-NU BIJ KISH 47,-!

Wat een korting zeg! Bij kish.nl vind je superveel merken horloges waarvan alle soorten Casio’s! Zeker een kijkje waard.

Wat vinden jullie van Casio horloges?

14 Reacties op “Casio retro Classic black van kish.nl

  1. Hoi Isabelle! Ik zit nog helemaal niet zo lang op internet en heb nu ook blog’s ontdekt. Ik kwam die van jou tegen (supervet trouwens dat je een eigen blog hebt!!) en ik vond het écht heel leuk om te lezen dat jij ook een horloge heel belangrijk vindt, ik heb precies hetzelfde! Ik moet altijd gelijk kijken wat voor horloge iemand draagt. Ik ben vooral helemaal gek van digitale horloges, jij hebt er in ieder geval 3 dus volgens mij vind jij ze ook wel heel leuk!! Ik vind die zwarte die jij om hebt inderdaad erg gaaf, heel stoer, daar krijg je vast heel veel leuke reacties op. De zilveren en gouden retro’s zijn ook prachtig! Draag je ze allemaal nog steeds? Ik ben ook helemaal verslaafd aan al die superleuke functies, zoals stopwatch en alarm, jij ook? Ik vind alarm bijvoorbeeld heel handig voor afspraakjes, en die piepjes zijn vet grappig! Stopwatch is natuurlijk ook veel heel veel dingen makkelijk! Heb je nog leuke tips voor andere gave klokjes! Liefs Sophie!!

    Like

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

