Da vinci classic brush 9014 & M.A.C. blush Warm soul

DSC_0230

Jullie denken vast wel jeetje ze koopt wel erg veel van M.A.C., Dat viel mij zelf ook op. Ik krijg heel veel cadeaubonnen van mensen, en die geef ik het liefst uit aan M.A.C. vandaar alle producten de afgelopen tijd. Ik heb nog steeds 1 product van M.A.C. te reviewen. Maar dat komt gauw. Ik heb een tijdje terug deze bronzer van M.A.C. gekocht en ik had echt heel veel moeite met het aanbrengen. Ik had 2 verschillende kwasten gekocht maar niets hielp, totdat ik geholpen werd door een aardige meneer in de Douglas die me al snel op deze kwast van Da Vinci wees.

Image

Oke deze foto is echt van slechte kwaliteit. Maar ik heb de nummer 9014 van de classics genomen. Dit is eigenlijk volgens de verpakking een blush brush alleen ik vind ik hem daar niet echt fijn voor, ik heb deze kwast gekocht voor m’n bronzer. Deze kwast kan namelijk prachtig shapen wat ik heeeeel graag wou kunnen maar met de kwasten die ik had lukte het niet.

Image

Da Vinci gebruikt echte haren van berggeiten. Deze zijn super stevig en ook wat aan de hardere kant. Bij deze kwast zijn de haren ook dicht op elkaar waardoor hij gelijk veel poeder opneemt, dus je kunt ook teveel poeder perongeluk aanbrengen.

da Vinci Classic Serie 9014

Ronde blusher van bruin berggeithaar. De bus is van vernikkeld messing en de steel is kort en zwart gelakt. Een elegant en tijdloos design gecombineerd met continue innovatie. Geschikt voor het dagelijks aanbrengen van make-up.
Standaard maat Nr. 9014/0

{bron: penselen.nl}

Image

Ik ben echt van van bruine blushes. Ik vind die gouden, bruine terracotta kleuren echt veel mooier bij me staan dan roze kleurtjes. M’n vorige M.A.C. blush was al bijna op en ik had echt een nieuwe nodig. Ik werd gelijk verliefd op deze blush: Warm soul.

Image

{bron: maccosmetics.com}

Image

Ik ben heel erg tevreden over beide producten. Ik heb nog nooit zo’n goede kwast gehad. Over warm soul heb ik wel een beetje m’n twijfels. Hij is niet sterk gepigmenteerd, je moet hem opbouwen wat ik soms wel vervelend vind.

Hier is te zien hoe de da Vinci kwasten worden gemaakt;

da Vinci classic 9014 | 17,25

M.A.C. blush warm soul | 25,00

Wat vinden jullie van deze producten?

6 Reacties op “Da vinci classic brush 9014 & M.A.C. blush Warm soul

  1. Ik wist niet dat ze Da Vinci bij Douglas verkochten! Deze penselen worden aangeraden bij m’n visagie opleiding dus leuk om te weten dat er ook fysieke verkooppunten zijn 😀

    Like

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

