Catrice prime and fine loose powder

 

 

DSC_0241

De finishing touch, een poeder om je make-up goed te laten zitten, voor over je foundation of gewoon om je huid wat meer te matteren. Ik wil minder make up gaan dragen aangezien ik geen probleem huidje heb met onzuiverheden dus wou ik deze wel graag proberen als basis voor over je gezicht om toch een beetje een mooi effect te krijgen!

Image

Vaak wordt zo’n loose poeder vaak gebruikt als finishing touch. Wat zo handig hieraan is, is dat het geen bepaalde kleur heeft zoals een normale setting powder. Deze is wel voor de meeste huidtinten geschikt.

ImageImage

Ik ben erg tevreden over dit product! Hij is fijn in gebruik en laat geen witte kleur achter!

Image

Een beetje donkere foto maar geloof ik kan je een beetje zien hoe het matte effect eruit ziet.

Deze loose powder kost ongeveer 6 euro en is te koop bij de kruidvat! Ik ben erg tevreden over de kwaliteit!

7 Reacties op “Catrice prime and fine loose powder

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

