Essence get big lashes! volume curl mascara

DSC_0251

Mascara, eigenlijk over het algemeen een van de belangrijkste make up producten voor een mooie frisse oogopslag. Je hebt ze in alle soorten en maten, kleuren & vormen. Bij mascara’s vind ik het fijn om een grote borstel te hebben. En jahoor dat heeft deze zeker weten! De get big lashes! volume curl mascara van Essence. Een vernieuwde versie van de originele get big lashes mascara.

Image

Allereerst de verpakking, mwah ik ben hier niet weg van, maar Essence is een budgetproduct dus had ik het al eigenlijk wel verwacht. Iets cheapere uitstraling maar de inhoud is zeker wel goed!
Image

Het borsteltje is licht gebogen, waardoor hij makkelijk mascara aanbrengt. Dit borsteltje is wel erg groot dus het wordt als snel een hele knoeiboel bij mascara aanbrengen van de onderste wimpers. Deze mascara is niet waterproof dus gelukkig valt het nog wel makkelijk weg te boenen ๐Ÿ™‚

Image

Opzich wel een goed resultaat, ik ben wel eens enthosiaster over een mascara geweest. Maar zeker niet slecht voor zo’n budget mascara!

Image

Image

Op deze foto’s is het een beetje moeilijk te zien. Boven before en onder after. Get big lashes! volume curl mascara geeft wel degelijk een lengteverschil. Nou weet ik niet zeker of dit ligt aan de mascara of aan het feit dat ik nu voor het slapen gaan vasaline op m’n wimpers smeer, natuurlijk nadat ik m’n wimpers make up vrij heb gemaakt.

Image

Ik ben niet teleurgesteld maar ook niet heel enthousiast over deze mascara. Voor de prijs is deze mascara zeker niet slecht! Deze mascara kost maar โ‚ฌ2,29 en is zwart en niet waterproof. Op zich wel aan te raden voor als je een lowbudget mascara zoekt. Ik vind deze persoonlijk prettiger dan de originele get big lashes! volume boost mascara.

Wat vinden jullie van de Get big lashes! mascara’s van Essence?

11 Reacties op “Essence get big lashes! volume curl mascara

  1. Ik vind ‘m echt goed z’n best doen, en voor die prijs ๐Ÿ™‚ ik blijf wel trouw aan mijn Max Factor Clump Defy mascara haha.

    Like

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

