Lush grease lightning spot treatment

DSC_0330

Spot allert! Ik heb heel soms last van een puistje en dan? Thank god dat Green lightning spottreatment bestaat. Normaal gesproken heb ik bijna nooit last van puistjes alleen de laatste tijd wou ik m’n huid wat meer verzorgen. Ik heb s’ochtends en s’avonds gereinigd/masker gebruikt van Clearasil maar ik kreeg er juist puistjes van! Hoezo? In clearasil zitten ingrediënten die je puistje uitdrogen, daardoor droogde ik m’n gezicht dus uit waardoor er extra talg word aangemaakt en er puistjes ontstaan,  so not done! Om de puistjes langzamerhand weg te werken gebruik(te) ik het wondertje “Grease lightning” van Lush die m’n puistjes binnen no time lieten verdwijnen.

Image

Deze anti-bacteriële gel bevat tea tree, rozemarijn en toverhazelaar extract. Samen zorgen zij ervoor dat die vervelende dingen snel verdwijnen. Alsof ze nooit bestaan hebben.Een paar maal per dag op je puistje aanbrengen is voldoende. Tijm, Tea Tree en rozemarijn doden de bacterien, toverhazelaar trekt de porie samen en aloe vera en lavendel werken verzachtend en zorgen dat de huid niet rood wordt. De gel ruikt sterk naar Tea tree wat ik persoonlijk echt totaal niet lekker vind ruiken, maar het effect is wonderbaarlijk goed! Je hebt er maar een heel klein beetje van nodig. De verpakking vind ik erg schattig, ik hou van simpele verpakkingen zoals die van de lush.

Image

Ingrediёnten

We kopen onze ingrediёnten van leveranciers die niet op dieren testen.

Tijm-, rozemarijn- en tea tree-infusie (Thymus vulgaris; Rosmarinus officinalis and Melale), Water (Aqua), Aloe vera gel, fair trade biologische (Aloe barbadensis), Zeewater (Sea Water), Druivensap (Vitis vinifera), Carrageen extract (Chondrus crispus), Lavendel essentiële olie ((Lavandula angustifolia)), Toverhazelaarextract (Hamamelis virginiana), *Linalool (*Linalool), Parfum, Methylparabeen

{bron; lush.nl}

Image

Zo ziet de gel ongeveer eruit. Een nadeel vind ik wel, als ik het s’avonds aanbreng dan voelt het de volgende ochtend net als een peel of masker aan.

Lush Grease Lightning spot treatment |€10,15 / 45g

14 Reacties op “Lush grease lightning spot treatment

  1. Je foto’s die je maakt zijn zo mooi, leuk gedaan met dat patroontje eronder van die palmbomen. Lijkt me een heerlijk product, bedankt voor de tip!

    Like

  2. Leuk artikel! Je site is heel erg leuk opgebouwd en origineel, je schrijfstijl is ook heel erg leuk. Net zoals de andere reactie; hele leuke foto’s! Je verdient veel meer aandacht. Oh en dit product lijkt me ook heel fijn, Lush is altijd zo fijn!

    Like

  3. lijkt mij een fijn product! ben 23 maar heb ook nog regelmatig last van puistjes helaas. hopelijk kom ik binnenkort snel weer bij een lush!

    Like

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

