Essence coral calling

DSC_0342

Coral calling! Ik ben best wel fan van de longlasting lipsticks van Essence, ik vind ze erg fijn in gebruik en ook hebben ze een erg goede kwaliteit. Ik heb al natural beauty maar ik was aardig verrast van de geweldige pigmentatie dat ik coral calling niet kon laten liggen.

Image

Allereest de verpakking vind ik voor een budget product erg mooi. Het geeft toch wel een luxere uitstraling en ze hebben ook een leuk Essence symbool in de lipstick verwerkt

Image

Ik raad zeker de essence lipsticks aan! Ze blijven lang zitten en zijn lekker creamy, maar totaal niet te vergelijken met de longlasting lipsticks van L’oreal. Ze blijven hooguit 2 uur zitten maar na een lunch zijn ze al zo verdwenen. Ze zijn niet stroef of plakkerig. Ik vind koraal kleurtjes echt super mooi. Deze kleur is een beetje perzik/koraal achtig.

Image

Essence coral calling lipstick| €2,39

Deze lipstick is te koop bij alle kruidvat filialen!

 

Wat vinden jullie van de Essence longlasting lipstick?

9 Reacties op “Essence coral calling

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

