Justin Timberlake 20/20 experience tour 2014 [video]

omg.. Dit concert was 1 woord PERFECT! Ik ben samen met m’n vader gegaan en het was echt super leuk! Serieus een van de beste concerts die ik ooit heb gezien! Justin zingt en danst zo goed live. Ik heb voor jullie een kort filmpje gemaakt om een beetje een idee te geven hoe geweldig het concert was! Sommige delen zijn een beetje wazig, sorry daarvoor. Ik heb super erg genoten. Oh en by the way, dit zijn niet alle nummers die hij heeft gezongen maar ik heb m’n favorites erin verwerkt. I hope you guys like it!

Ik zou het leuk vinden als je me zou willen subscriben op youtube! Klik hier voor de link.

image-1_zps53118062

8 Reacties op “Justin Timberlake 20/20 experience tour 2014 [video]

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

