winactie gewonnen van jill-who.blogspot.com

DSC_0406 (2)

aaaah yaaay! Ik win serieus nooit een winactie. Een tie dye tshirt zocht ik overal maar ik kon nergens de perfecte vinden en jaa hoor dankzij de winactie van Jill heb ik er eindelijk eentje kunnen bemachtigen.

Image

Image

Tie-dye  is een bepaalde soort verftechniek door middel van het binden en knopen van de stof wordt een patroon op de stof aangebracht. Wat uiteindelijk dus meestal een spiraalpatroon wordt zoals op de foto.

Image

Vroeger werden deze tshirts vooral gedragen door hippies maar ik vind deze tshirts eigenlijk zo leuk om bij een basic outfit te combineren zoals een zwarte outfit of voor in de zomer met een denim highwaisted short en doctor martens omg yessss.

Image

Dit tshirt heb ik via Jill gekregen van ikwileentiedye. Toen ze het tshirt hadden opgestuurd had ik het dezelfde dag nog gekregen! Super snel dus! Ook de kwaliteit is echt fantastisch. Ik ben zo blij dat ik dit tshirt gewonnen heb. Tiedye tshirts kunnen aardig prijzig zijn en voor het zelfde effect kan je bij ikwileentiedye voor stukken goedkoper een tshirt naar jou keuze laten maken! Ideaal!

Ik mocht zelf een tshirt uitkiezen en heb deze uitgekozen. Dit is wel een mannenmodel maar ik vind deze persoonlijk mooier. Ander zou het tshirt strak om m’n lichaam zitten en ik hou juist wel van een beetje baggy en hoge hals! Is super leuk om met een mooie chain necklace te combineren. Dit tshirt zou 15 euro kosten en is te koop op de facebook site van ikwileentiedye

Nogmaals Jill heel erg bedankt voor dit te gekke tshirt. We gaan zeker een keertje meeten! Neem allemaal snel een kijkje op Jill-who.blogspot.com voor de leukste ootd en reviews!

Wat vinden jullie van tie dye tshirts?

9 Reacties op “winactie gewonnen van jill-who.blogspot.com

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

