Barcelona bday vacation 2014 [video]

Heerlijk terug van een vakantie in Barcelona. Ik word binnenkort 16 op 11 mei en dit kreeg ik als verjaardags cadeau van m’n allerliefste mama. Ik heb het deze 5 dagen echt super gehad! We hebben heel veel gelopen heel veel cultuur gezien en ook zeker lekker geshopt! Al ben ik wel de winkels vergeten te filmen zoals topshop, american apparel, zara, pull & bear, berska en lefties en nog wat lokalere winkeltjes. Ook laat ik een paar ootd’s zien aangezien jullie meer ootd’s wilden. Ik heb super erg genoten in Barcelona, wat een prachtige stad is het toch ook! Ik zou het trouwens heel erg leuk vinden als je mijn kanaal zou willen subscriben! Klik hier voor de link!

Nog een paar random foto’s:

IMG_0023IMG_0016IMG_0134-20IMG_9961IMG_9956IMG_9952IMG_0110IMG_0007IMG_0134-8

Wat vinden jullie van Barcelona?

10 Reacties op “Barcelona bday vacation 2014 [video]

  1. Echt super om Barcelona nog eens terug te zien in dit filmpje. Wauw dat is nog eens een verjaardagscadeau! Het was er blijkbaar prachtig weer met de shorts en goede belichting in je foto´s en filmpje.

    Like

leave a reply, don't be shy. i love to make new friends!

